Lucrări in livada de nuc - luna Martie

Cum am scăpat de zilele reci de iarna si a dat puțin caldura, am dat si eu o fuga pana la plantația mea de nuci.
Nu ca s-ar fi întâmplat ceva peste iarna dar măcar sa văd ce animale au mai intrat si ce stricăciuni au mai provocat.

Din păcate, deși o parcela cu nr. 2, plantata in toamna trecută cu nuci dim soiurile moldovenești este împrejmuită cu plasa de sarma, porcii vecinilor se pare ca si-au făcut loc sa între si sa îmi si rupă un pom chiar pe lângă altoi si din păcate nu cred ca va mai avea vreo șansa de viața. 

Ca si lucrări la pomi nu am prea avut ce face in aceasta luna, doar atât ca i-am stropit cu zeama bordeleza si le-am administrare câte o doza de aproximativ 300grame de complex NPK 15:15:15. 

Un lucru care era absolut necesar, a fost  achiziționarea unui IBC de 1000litri pe care l-am montat in cel mai înalt punct al parcelei pentru a putea iriga livada direct prin cădere. 
Tot ce sper e ca nucii moldovenești  plantați in toamna sa dea semne de viața in următoarea luna sa am la ce folosi investiția făcută in acest IBC. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu